PFA - biroul de acasa




PFA - biroul de acasa Persoanele fizice autorizate, cum ar fi traducatorii, contabilii, arhitectii etc se intalnesc adesea cu aceasta problema : sa lucreze de acasa sau sa inchirieze un birou in oras pentru a-si desfasura activitatea?!

Nu cu mult timp in urma, daca spuneai cuiva ca lucrezi de acasa sau ca aveai un birou acasa, s-ar fi putut sa nu fii luat in serios.

Dar acel lucru a fost atunci...iar acesta este acum.

Este foarte important sa te concentrezi pe ceea ce conteaza cu adevarat pentru tine si pentru afacerea ta - si sa eviti pierderea timpului pe lucruri neimportante. Ce este cel mai important este lucrul pe care il faci si afacerea pe care o construiesti - nu scaunul pe care stai sau fereastra pe care privesti in timpul zilei.

Aici sunt cateva puncte cheie pe care sa le retii cand vine vorba de biroul de acasa.

Marimea nu conteaza...dar sentimentul da

Biroul de acasa nu are nevoie sa fie cel mai mare sau cel mai modern pentru a fi cel mai bun pentru tine.Ar trebui sa fie un loc in care sa te simti productiv,inspirat, eficient si calm.Cele mai mari idei pot fi implementate in cele mai mici spatii, asa ca nu te fixa pe marime; concentreaza-te in schimb pe afacerea ta: planul tau, viziunea si scopurile tale. Acest spatiu ar trebui sa fie doar biroul tau - nu camera de depozitare, camera de joaca sau debara.

Inchide-l si punct

Nu conteaza unde e amplasat, cat e de mic sau mare, vrei sa fie un spatiu separat de restul casei tale. Ar trebui sa aiba o usa sau orice alt tip de bariera care fizic si mental iti semnaleaza tie sau oricarui membru al familiei ca acest spatiu este separat de tot restul casei.

Un birou este un birou

Da, biroul tau este acasa - acelasi loc in care mananci, dormi, iti ajuti copii la tema, te uiti la TV si stai intins pe canapea. Dar asta nu inseamna ca nu este un birou adevarat unde poti face o treaba buna. Fii mandru ca poti alege unde si cum sa lucrezi.

Stabileste o limita

Limitele sunt cruciale in toate departamentele vietii si asta este foarte adevarat mai ales cand lucrezi de acasa. Chiar daca este vorba despre copii, sot, vecinii sau oricine altcineva este important ca ei sa stie cand lucrezi sau cand esti disponibil sa vorbesti la telefon.
Cu cat stii sa-ti stabilesti mai bine limitele in afacerea si viata ta - si sa le impartasesti cu cei din jurul tau -cu atat mai eficient vei fi.

Nu te izola de ceilalti

Munca de acasa poate fi minunata, dar poate de asemenea sa fie cam ciudat sa fii doar tu singur in majoritatea timpului ( mai ales pentru cei care au lucrat in birouri spatioase cu multi oameni ). Gaseste timp in programul tau pentru a relationa cu ceilalti, cum ar fi a lua pranzul, plimbari in parc,a merge la o sala de sport.Tot ceea ce te face sa te simti bine ar trebui inclus in programul tau. Daca nu programezi, nu se va intampla!